ما چند نفر

این آقا پسر جدی جدی دارد می شود همخانه ی ما.چون و چرای اش مفصل است و می گذارم وقتی آمد بگویم اما من هیچ اسمی که هم به ترنج بخورد و هم به تندر و هم فارسی باشد و هم تک باشد پیدا نمی کنم جز “تورج”.
فقط نمی فهمم چرا هر کس این اسم را می شنود لب و لوچه در هم می کشد که “چرا تورج؟” و بعد هم توضیح می دهد که تورج ها همه چاق و سبیل دار و این ها هستند و اصلا اسم “مامانی ای” نیست و بسیار اسم زمخت و مردانه ای ست!
یعنی میخواهم بدانم هیچ تورج ِ خوشتیپی که برنزه باشد و شکم اش سیکس پک باشد و پورشه سوار شود و دخترها برای اش خودکشی کنند نداریم؟! اصلا اسم چیزی ست که قدیمی و جدید داشته باشد؟..که مثلا تورج خیلی دمُده است ولی رادوین خیلی شیک؟
ته ِ ذهن خودم هم همین است البته ولی خب حسی می گوید که درست نیست.
باید بیشتر فکر کنم.

یک نظر برای مطلب “ما چند نفر”

  1. ناشناس

    میم جین *** وای خیلی باحال بود *** پریسای عزیزمن دقیقا نیم دقیقه بعد از کامنت ات جواب رو به همون ایمیلی که گذاشته بودی فرستادم.حالا دوباره فورواردش کردم.هیچ ایمیلی هم مبنی بر برگشت ایمیل از جی میل دریافت نکردم.ممکنه توی اسپم رفته باشه عزیزم.خبرم کن
    مرمر *** هه هه هه چه بی ادب :)):)) چه معنی داره آدم به حساس بگه نازک ***
    شب زاد *** باران عاااااالی بود.دلی رو شاد کردی الان .بیچاره آقاهه وقتی سوتیشو بفهمه چقده خجالت می کشه ***
    آتنا *** بیچاره آقاهه!من میدونم چی میکشه چون منم توی آفیسمون به انگلیسی ازین سوتیا میدم تو بلاد کفر! ***
    پریسا *** کاش حداقل جواب می دادی می گفتی نمی خوام توضیحی بدم…ناراحتم کرد بی احترامی و نادیده گرفتن پیغامم ***
    *** پریسای عزیزمن دقیقا نیم دقیقه بعد از کامنت ات جواب رو به همون ایمیلی که گذاشته بودی فرستادم.حالا دوباره فورواردش کردم.هیچ ایمیلی هم مبنی بر برگشت ایمیل از جی میل دریافت نکردم.ممکنه توی اسپم رفته باشه عزیزم.خبرم کن ***

    پاسخ

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *